17 Ocak 2011 Pazartesi

Koreden gelen 2. mektubum ^_^Sang hee ! 정말 고마워 친구

안녕 친구들 !
Sıvalara rağmen çok mutluyum, Kore’den gelen 2. Mektubumda birkaç gün evvel elime ulaşmış bulunmakta ^_^ Tam bir ay oldu, kaybolduğunu sanmıştık, çok şükür öyle olmamış.
Bu sefer ki mektubum diğer mektup arkadaşım Son Sang Hee’den. Benim için bir de sözlük yapmış, canım yaaa ^_^ Hem Korece’sini hem okunuşunu hem de İngilizcelerini yazmış ve benim de ona kendi dilimi öğretmemi istemiş… Çok mutlu oldum : ) Umarım kurduğum dostluklar baki olur ^_^ Ve umarım bir gün Kore’ye gittiğimde hepsi ile tanışabilirim ^_^
Sang hee ! 정말 고마워 친구 ^_^

대한민국 만세!!! 터키 만세 !!!

9 yorum:

MOR dedi ki...

Sadece mektup mu?

TUĞBA dedi ki...

Evet canım çünkü bu mektup arkadasımın yurt dısına gonderdıgı ılk mektubuymus:D o yuzden sadece bunu ve yaptıgı sozlugu gondermıs:)

MOR dedi ki...

Haha görende biz hep bişeyler gönderiyoruz sanır...~~:)

Ben ilk paketimi göndereceğim zaman zarf üzerine adres yazmayı bilmiyodum..:D

TUĞBA dedi ki...

Yok ben o kadar değildim canım , 1. sınıftan beri mektup yazma yollama konusunda profösyonelım:) övunmek gıbı olmasın :)

Yeesilmurekkeb dedi ki...

ayy çok zevklidir mektuplaşmak ya benm de japonyada n mektup arkadaşım kore de kart arkadaşım var:D:D her ayı aceb ne yollamış heyecanı ile geçiriyorum..

TUĞBA dedi ki...

Ahh ne hoş ^^ Japonyayıda severım tutku derecesınde olmasada ^^ Mektup ısını canlı tutabılmek lazım :)

Adsız dedi ki...

Tugba merhaba ^^ ben betul cyworldden . googleda arama yapiyodum sen ciktin hep. google da sevmis blogunu anlasilan :D kahve delisi bi koreli arkadasima turk kahvesi yollamak istiyorum diger sitelerde bi cok konu okudum ama herkes farkli bi yontemle yollamis . benim sorunum adres . u.u sen yollarken hangil ile yazip mi yolluyorsun ? yoksa okunuslariyla mi ? ilk defa gonderiyorum o yuzden tecrubeli birine danismak istedim . ve kucuk paket ile mi yolluyorsun ??

TUĞBA dedi ki...

MERHABA CANIIIIIIIIM^^ nasılsın görüşemedik epeydir? ay çok sevindim google amcaya ne sordunda seni bana yolladı bakim? hehehe:D oda biliyor işin üstadını :)
evet canım küçük paket olarak yolla en karlısı o.
ayrıca ben bazen hangıl bazen romanization yazdım. arkadasın sana normal harflerle adres verdiyse oda doğrudur yani asla kaybolmaz! kore bu konuda süper benim biri bile kaybolmadı şimdiye kadar hiç dert etme^^
ama sayet hangıl da anlayıp yazabiliyorsan o da olur dert etme yani kaybolmaz^^

Adsız dedi ki...

Canim cok sagol ya ben kucuk paket olarak bi yollayim adresi de hangilla yazarim sonucta koreye gidiyo okusunlar :D ilk defa mektup aticam cok fazla ugrasmisim teknolojiyle :D ilk mektubum da koreye olcak insallah hehe. simdi dusundum de cezve de yollamam lazim tava da mi pisirsin kahveyi :D gec gitsin de yine de ulassin ya tesekkurler canim rahat icim artik ^^

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿