19 Aralık 2012 Çarşamba

Nerdeeennn nereye

Nerdeeennn nereye işte...
Kim derdi ki çevirmenlik okuyacağım hayallerimin ülkesi Güney Koreye gideceğim sonrada şekermi şeker insanların çalıştığı güzel bir elektronik firmasında ''İthalat sorumlusu'' olacağım. Böyle kısacası arkadaşlar, şirket için ithalat yapmaktan kendime yaptığım itlalatları umursamaz oldum sanırım :) iş kadını olmak zormuş cidden birde üstüne benim söz nişan düğün zımbırtılarım ekleninceee :) Doğru duydunuz bendenizde beyaz atlı prensimle tanışmış bulunuyorum sözümüzü de yaptık ocak sonuda nişan inşallah, bana şans dileyin:) Kore ne oldu dediğinizi duyar gibiyim???? Ne olcak bende hayallerimden vazgeçecek geçirilecek göz var mı:) Herşeyin zamanı var inşallah durmak yok yola devam :) Bundan sonra  bu yoğun iş hayatımın rutin akışından kurtulmak için blogumla daha sıkı ilgileneceğim söz :)
bu da söz çiçeğimle çikolatam :)



13 yorum:

byeol_cigdem dedi ki...

canım ben çiğdem ablan.. sana ulaşamıyorum..
faceden neden bulamadım anlamadım :(((((

byeol_cigdem dedi ki...

canım sana ulaşamıyorum..
haberlere çok sevindim...
(ankarada dan çiğdem ablan)

byeol_cigdem dedi ki...

canım benim hayırlı-uğurlu olsun... Allah mutluluğunu daim etsin...

TUĞBA dedi ki...

BENDE SANA ULAŞAMIYORUM ÇİĞDEM ABLA,FACEDEN SİLMİŞSİN BENİ SONRADA BİRDAHA BULAMADIM VE ÇOK ÜZÜLDÜM

TUĞBA dedi ki...

akşam eve gidince bir bakayım facee. burdan giremiyorumda

MOR dedi ki...

Eh nihayet dönüş yaptın buralara. Hoşgeldi yobom. :)

TUĞBA dedi ki...

yobommmmm özlendinnn :)

Yasemin dedi ki...

Tugbacigim bu yeni habere gerçekten çok sevindim!! Allah sana ömür boyu sürecek mutluluk nasip etsin!! Bu hayirli yolda herseyin saglikli, sihhatli ve gönlünce olmasi için dua edicem^^

Hersey gönlünce olsun!!

Yasemin ablan

TUĞBA dedi ki...

Yasemin abla cok tesekkür ediyorum güzel dualarin icin. Hem yorucu hem tatli telaşlar içindeyim valla koşturmacadır gidiyor :) valla cok duaya iyi temennilere ihtiyacim var cidden :)

DELİ KIZ dedi ki...

heyyyy göörrrrlllll... kız sen ne ara büyüdünde evlenecen allahhhh seniiii... özledimmm kız ben seni... bana bak nişanlının bu buloktan haberi var mı? varsa yandaki resimlere tepkisi ne oldu? o resimler neden hala duruyo? yakında senin nişanlıklı resminide görürmüyük? olayı iyice magazinsel boyuta taşıdım yalnız... hadi hayırlı uğurlu olsun bebem.. bir yıldız daha evli mutlu çocuklu kervanına katılıyor desene bulok aleminden... vayy anammm vayy .. bizde hala okuyalım diyem uğraşalım duralım...

TUĞBA dedi ki...

şekerim valla ne haberi var diyebilirim nede yok :D yani girip incelese sanırım şu an burda olmazdım dermişim:D ama yaa şimdi vicdan yaptırdın bana ımmmm :/
bu arada çok teşekkürler şeker, nişan nasipse 27 ocakta tabiki paylaşırım , güzel çıkarsa dermişim :P haydi darısı başına :)

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun sözün:)
Allah ömür boyu mutluluklar nasip etsin, gam keder yüzü göstermesin

TUĞBA dedi ki...

sağol canım:)

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿