1 Kasım 2011 Salı

Uçaktan ilk anılar

Koreye Giderken Uçaktan İlk Anılar~~
İlk olarak internetim olmadığı için söz verdiğim halde sizlerle anılarımı paylaşamadığımı söylemek isterim, döneli bir ay oldu nerdeyse. Ve yazılarımı ayrıntılarıyla sizlerle yaylaşacağım yavaş yavaş inşallah. Yaşadığım her mutlu anı ayrıntılarıyla anlatacağım~~ şimdiden teşekkürler^^


06.09.2011 / Salı
18.30
Uçaktan ilk anılar~~
Yıllardır hayalini kurduğum Güney Kore yolculuğum bugün saat 16.45’de uçağa binmemle başladı. Tahminlerime göre Türkiye sınırlarını ya geçtik ya da geçmek üzereyiz. Hiç bu kadar çok Koreli ile birlikte olmadım desem yalan olmaz çünkü tek bir Türk bile görmedim uçağa binen. Ve uçağa binenlerin %90ı 50 yaş üzeri. Bu arada pek güler yüzlü olduklarını söyleyemem. Orada tanıştıklarımın böyle olmamasını diliyorum.
Bu arada beni uğurlamaya gelen arkadaşlarım vardı. Kübra Nisa Ayşenur Hatice Tuba… Sadece kısa bir süre içinde olsa onları görmek bana mutluluk verdi. Yerimde olmayı dilediklerini biliyorum bende onlarla beraber gidebilmeyi isterdim. İnşallah onlarda bir gün hayallerimizin bir olduğu Güney Kore’ye gitme şansına sahip olurlar.
Gün batımına doğru ilerliyoruz. Ay çoktan göründü, bulutlar ise kızıllaşmaya başladı. Keşke kara yolundaki gibi tabelalar olsaydı. Çin’e 200km~ Tayland’a 100 km~ gibi Çünkü nerede olduğumuzu çok merak ediyorum. Aşağısı sulak bir yer 3’er 5’er km ara ile su birikintileri ve bunları birbirine bağlayan kanal ya da nehir tarzı akıntılar var.
Kaç saat gece yaşayacağım? Şu an geceye doğru ilerliyoruz. Düşününce derin aslında o kadar tuhaf ki. 10 saat içinde bir gün sonraya gideceğim^^
Tam uçağın kanadının başlangıcında cam kenarında oturuyorum. Her şey o kadar güzel görünüyor ki. Google map gibi: D  



Tabi ben bu sayfayı yazana kadar güneş battı alacakaranlık çöktü artık aşağısı net değil. Yıldızlara hiç bu kadar yakın olmamıştım. Nerde olduğumuz konusunda emin değilim ama okyanusun üzerinde olduğumuza şüphe yok. Şoktayım sanki dünya tersine dönmüş gibi. Aşağıda binlerce ışık var. Büyüklü küçüklü… Denizden mi geliyor evlerden mi emin olamıyorum. Ada olmalı! Işıl ışıl… Neresi olduğunu bilmemek biraz sinir bozucu. Asya saati ile bir hayli geç olsa da çok aydınlık. Büyük bir kent olmalı? Yalnız uyumayıp camdan dışarı bakıp ısrarla bir şeyler görmek isteyen tek yolcu benim. Görmemiş gibi: D Görmedim yani ne var: D Şu yazı esnasında saat türkiyede 21.30 civarında.
~ ~ ~
Bir an kendime acıdım! Millet o kadar korkuttu ki yok uçağa onu almazlar bunu almazlar diye. Korkuma bırak meyve suyu bisküviyi su bile almadım. Sadece olurda kan şekerim düşerse diye korka korka 3 4 tane bayram çikolatası koydum. Ama maşallah şu yanımda oturan ahjumma açmış poşeti önüne şapırdata şapırdata şeftali yiyor. Nasıl yani yaaa???? Bu arada son 1 saat 40 dakikamız kalmış ^^
07.09.2011 Çarşamba
06.30
GÜNEY KORE SEMALARI…
Sanırım inişe son 15 ya da 20 dakika var. Herkes ayaklandı. Güneş çoktan doğdu…
İndiğimde ne hissedeceğim? Yıllardır rüyalarımda gördüğüm, hayalini kurduğum ülkeye ayak basmama saniyeler kala korkuyla birlikte heyecanın yüzümde oluşturduğu aptal gülümsemeye engel olamıyorum. Ben şu an Güney Kore semalarında beni neyin beklediğinden habersiz son yazımı yazıyorum. İndiğimde neler hissedeceğim. Hala inanamayacak mıyım? Bilmiyorum… Tek bildiğim yavaşça alçaldığımız ……

14 yorum:

MOR dedi ki...

Hoşgeldin! Geldiğine o kadar çok sevindim ki! ^^
Ve o kadar güzel yazmışsın ki! Kalemine hayranım senin! Duygularını gerçekten çok iyi yazıyorsun! Çok özledim seni bu arada! T.T

TUĞBA dedi ki...

Yaaa ben sana cok kızgınım!!!! nerdesin sen facei kapamışsın bende seni özledim geri gell~~~~

MOR dedi ki...

Evet kapattım. Ama sen yoktun ki! Geri gelsem sen olmadıktan sonra bi işe yaramaz! T.T

wasabi dedi ki...

sonunda bekleye bekleye bir hal oldum uzun zamandır blog güncellemeni bekliyordum :)Ekledigin resimde çok tatlı çıkmıssın :)hayalinide gerçekleştirebildin ne mutlu sana :)

Adsız dedi ki...

Bu blogu tesadüfen buldum ve çoook mutlu oldum! Hem hayallerini gerçekleştirdiğin için hemde benimle hemen hemen aynı kaderi paylaşan biri olduğu için :) Ben de bu yaz gitmeyi düşünüyorum. Bu yüzden yardıma ihtiyacım var, daha doğrusu sormak istediğim birçok soru var ama yardım edebilecek kimse yoktu seni bulana kadar :) Eğer senin için de sorun olmazsa bana yardım eder misin? :)

Adsız dedi ki...

Görmemiş gibi: D Görmedim yani ne var: D buna çok güldüm :D:D:D

TUĞBA dedi ki...

hihihi ama gerçek :D

TUĞBA dedi ki...

cnm facebookda aynı bu isimle sayfam var bana ordan ulaşabilirsin

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bende tesadüfen buldum bu sayfayı o kadar güzel anlatıosun ki sanki ben gittim o anı ben yaşadım gibi bi an gözlerim doldu inanırmısın harika bi duygu olmalı senin adına çok sevindim inş bende giderim ben gizem

TUĞBA dedi ki...

merhaba gizem bloğuma hoşgeldin^^ beğenmene çok çook sevindim canım^^ umarım aynı hisleri yaşamak üzere sende yollara düşersin en kısa zamanda^^ yine gel ;)

yeppo dedi ki...

canım anlatımın koreye olan sevgin ve yaşadıklarına çok sevindim sen bunu fazlasıyla haketmişsin çünkü arzunu deli gibi istemişsin :)canım fakat sadece demek istediğim hani kapalısın ya kıyafetlerine biraz daha dikkat edersen inan daha iyi olacaktır kolların özellikle kısa kol gibi bitanem bir kapalı olarak bizi bu şekil temsil etmen bizi daha da gururlandırcaktır..

yeppo dedi ki...

canım anlatımın çok sade ve akıcı çok beğendim..ayrıca kore ye gidip yaşadıkların harika! sen bunu fazlasıyla haketmişsin çünkü arzunu deli gibi istemişsin:)canım senden bir rica olacak kapalı biri olarak bizleri temsil ediyorsunya hani canımm işte kıyafetlerine biraz daha dikkat edersen cnm daha iyi olacağını düşünüyorum mesela kolların kısa kol gibi olmuş :( bitanem bunlara daha da dikkat et olur mu yanlış bilmesinler :)

5love dedi ki...

Ben Kore'yi terk ettikten bir kaç gün sonra varmışsınız Kore'ye. Zamanı tuttursaydık kızlar kulübü yapardık. Bu yaz Türk kızları KOre'nin her yerindeydi.:)

TUĞBA dedi ki...

@mukaddes çok teşekkür ederim. çok ama çok kibarsın. inan beni böyle uyardıklarında çok mutlu oluyorum ^^ benim en büyük problemim nefsimle , giyimim... allah bana akıl fikir versin ne olur benim için dua et :( bu sefer daha farklı olmak istiyorum orada.

@5lovedemek sende gittin! wooaww bu sene cidden kore türk kızların akınına uğradı yaaa :)

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿