26 Ocak 2012 Perşembe

korede son gecem~~

 Veee sonunda ikinci videomda buradaa tadadadam ^^ Bu Koreden ayrılmadan önceki son gecemdi.
 En sevdiğim insanlarlarla beraber biraz hüzünlü ama gülümsememden taviz vermeden son kez güzel anılar yaşadım ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  
Sıcacık kalpli bu insanlarla son kez vakit geçirdim dışarda. Yemekten sonra dondurma yedik ve denizi ne kadar çok sevdiğimi bildiklerinden  beni okyanusa götürdüler son kez^^  Aslında sadece o anlık sondu~~ çünkü hep kalbimdeler ve hep kalplerindeyim~~ Buna emin bir şekilde martı, geri döneceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum~~ 
ÇÜNKÜ HER NEKADAR SESLERİNİ ARA SIRA DUYSAMDA GÜZLERİNİ GÖRMEYİ ÇOOK ÖZLEDİM  ♥

8 yorum:

Şerife dedi ki...

çok güzel olmuş video=) mektup arkadaşların felan mıydı=) viber ve skype programlarını öneririm ücretsiz konusmak için birebir:)

TUĞBA dedi ki...

saol canım tavsiyen için^^ mektup arkadaşlarım değil orda çevirmenlik esnasında fuarda tanıştığım diğer koreli çevirmenler bunlar^^ ara sıra telefonla görüşüyoruz sabır zaten marta geri gidiyorum^^

Serife dedi ki...

hmm anladım canım:) gözün aydın mı diyim ne diyim:) hehe darısı başımıza inşallah=)

TUĞBA dedi ki...

amin canım inşaallah^^

Adsız dedi ki...

merhaba;
buraya alakasız bir soru olacak ama hostelın geceliği kaç wondu? önceden rezervasyon yaptırınca veya çok kalacak olunca indirim oluyor mu? Birde yemek felan çıkıyor mu yoksa sadece yatmak için mi?

gabrini dedi ki...

ben koreyle ilgili olan hemen hemen her şeyi seviyorum ama oraya giden türk lerle ilgili en büyük korkum yemek sıkıntısı çekmeleri diye düşünüyorum...dizilerde hep görüyorum bu ızgaralarda hep domuz kaburgası, pirzolası vs. vs...yediğin şeyin ne olduğundan nasıl emin olabiliyorsun...yoksa oradayken tam bir vejeteryan gibimi yaşadın...:))sorum biraz garip mi oldu...ama ne yapayım en çok merak ettiğim şey şu an için bu...diğer şeyleri bir şekilde haletmişsindir de...:))

Yasemin dedi ki...

Merhaba Tugba ^^

Ben guneykoreveturkyemekleri blogundan Yasemin ablan :) bloguna bu ikinci gelisim ve ilk gelisim de yourm yazma imkanim olmamisti, kismet bugünmüs ^^

çooook güzel bir blogun var!! ve video'daki arkadaslarin çok talilar!!! ^^ Insallah bende birgün Kore'yi görme imkani bulurum, gerçekten merak ettigim ve gezip görmek istedigim bazi ülkelerden bir tanesi :)

Insallah Kore gezileri hakkinda hatiralarini bizimle paylasmaya devam edersin? Severek okuyacagimdan emin olabilirsin ^^

Sevgiler canim!

TUĞBA dedi ki...

Merhaba Yasemin abla :) beğenmene çok sevindim, iş güç hayatı yüzünden devam edemedim yazılarıma ama inşallah diyeyim :) yine beklerim

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿