17 Ocak 2011 Pazartesi

YOUR LOVE LİKE BEİNG HİT BY A BULLET !!! SARANGHAE LEE MİN HO ŞŞİ…

Biiiirrrrrr sürü sınavım var ^_^ Ödevim de var :) Ama aklıma takılan bir şeyi yapmadan içim rahat etmiyor ^_^ Bu movie maker’da ilk video deneyimim chingular , o yüzden mazur görün :) Bu videoyu BİR TANECİK OPPAM için yaptım… Tüm kalbimle bağlandığım ilk , son ve tek oppam. Öyle her gördüğü dizideki çocuğu oppası yapanlardan değil tüüüüüm kalbimle sadece bir oppaya sadık yaşayan bir ‘’yoja’’yım ben ^_^
Baek ji young unninin çoook sevdiğim bir şarkısını ‘’ Like Being Hit By A Bullet ‘’ fon müziği olarak ekledim. Bence güzel oldu :) Acaba altyazı ödevi yerine hocaya şu emek dolu videoyu versem beni geçirmez mi :) kkkkk SARANGHAE MİN HO ŞŞİ <3
PS(not)= Her ne kadar tek oppam olsada , ondan oppa diye bahsettiğimde sevgim basitleşiyor gibi hissediyorum o yüzden Min Ho şşi’yi tercih ediyorum)
MİN HO ŞŞİ!! WHEN I SEE YOUR SMİLİNG , MY HEART BECAME FULL HAPPİNES AND I SMİLE !!! ALWAYS SMİLE !

4 yorum:

MOR dedi ki...

Kutluyorum seni..Tek oppaya sahip olmak tüm kalbinle ona bağlanmak güzel bişey olmalı..:)
Ben de yaşadım o duyguyu ama kısa sürdü sanırım.:)

Baek Ji Young çok güzel bi seçim olmuş..:)

Smile forever..:)

TUĞBA dedi ki...

Teşekkür ederim canım, bu şarkı beni çok duygulandırıyor o yüzden bunu seçtim :) Sanırım benım ki sonsuza dek sürecek, tüm kalbimle <3 saranghae min ho şiiiiiiiiiiiiiiii saranghaeeee:D

MOR dedi ki...

Ben de tüm kalbimle sonsuza dek sürmesini diliyorum..:)
Gerçi sonsuzluk beni hep korkutur ama..:)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Video şahane olmuş, eline sağlık.
Ama bir sorun var, O'na ben de aşığım ne olacak.
49 gündeki Hang Kang'ı da çok beğenmişitm ama senin gibi, bende Oppa deidğim tek kişi LEe min ho oldu..
Tabi bu onun için bir şey ifade ediyormu? Hayır:) ama olsun seviyorum ben onu işte, öyle kendi kendime:)
En çok da gülüşünü :)
Benim bloga da beklerim Tuğba.
Sevgiler,
http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/08/kore-dizisi-boys-over-flowers.htmller,

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿