3 Kasım 2010 Çarşamba

Eğer Koreye gidersem 2 - JEJU ADASI


JEJU ADASI…
Koreye gittiğimde Jeju ya gitmeliyim… Evet Jeju Adasına da muhakkak gideceğim… O sarı çiçekli tarlalar varya, boylu boyunca uzanan ,denize paralel, onların arasında yürüyeceğim… Görmüşüzdür ‘’Boys over flowersın’’ düğün bölümünde ya da ‘’My girl’’ de ,muhakkak görmüşüzsünüzdür o sarı tarlaları…

O dinlendirici denizin kenarında sabahlayacağım… Güneşin doğuşunu resmetmek istiyorum Jeju adasında… Orada bir başka doğuyor olmalı güneş? Maviyle kırmızının bir olduğu anı hatıralarıma zihnime resmetmek istiyorum… Güneş yavaş yavaş açarken ben de yavaş yavaş gözlerimi yummak istiyorum…


Bisiklete binmek istiyorum sokaklarında ^_^ tek tek her birini dolaşmak… Güneş tekrar batana dek… Güneşin doğuşunu izleyeceğim de batışından mahrum mu kalacağım? Asla! Güneş de bi başka batıyor olmalı , usul usul , sessiz sakin …
Ahhh ne hoş şeydir sükun içinde düşlemek !!!
Tuğba Özdemir

3 yorum:

wasabi dedi ki...

nasıl bir yer bu jeju cennet gibi kesinlikle görülmesi gereken bir yer :)

Adsız dedi ki...

jeju adasını ilk boys over flowersta duymuştum daha sonra mischevous kiss te balayı için seçmişlerdi gerçekten merak ediyorum :)

Adsız dedi ki...

cokkk guzel bi yer :D

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿