26 Aralık 2010 Pazar

BAK POSTACI GELİYOR !!!!Look ;postman is coming !!!

Nedense bu günlerde daha çok sever oldum bu şarkıyı
''Bak postacı geliyor
Selam veriyor
Herkes ona bakıyor
Merak ediyor
Çok teşekkür ederim
Postacı sana
Pek sevinçli haberler
Getirdin bana!!

Ağzımdan hiç düşmüyor^_^
Ve sabırlı bekleyişin ardından , aslında (sabırsız desem daha iyi olur ) beklediğim mektubuma kavuştum. Küçüğüm bana çok şirin , üzerinde gelenksel kıyafetler giymiş kız ve erkek olan bir mektup göndermiş. içinede SUPER JUNİOR stickerları ve ÜZERİNDE eski kore haritası olan bir not defteri yollamıs.
KAMSAHAMNİDA MY LİTTLE <3
Sevincimi ve resimlerimi paylaşıyorum ^_^



4 yorum:

MOR dedi ki...

Mektubun geçekten çok şeker..
Darısı benim başıma..yaklaşık üç aydır ikinci mektubum gelmedi..Kız gönderdiğini söyledi ama sanırım kayboldu ..:(

TUĞBA dedi ki...

Y bnmkıde gelmemıstı posta dağıtım merkarıne grrm 2 hafta gelmeyınce. keske gıtseydın. ayrıca kıza adresı turkce verseydın. ıngılızce olunca bzm saf postacılar anlamıyor:D

MOR dedi ki...

Adresi zaten Türkçe verdim..:)
Off yaa şuan gitsem bi faydası olur mu bilmiyorum.:(

Aslında kıza söyledim kayıtlı postayla gönderdiyse Türkiyeye giriş yapıp yapmadığını görebilirdi..Ama cevap atmıyo oda bu aralar..:(

TUĞBA dedi ki...

KESKE 2 HAFTA SONRA GITSEYDIN HEMEN CANIM YAAA BULURDUN O ZAMAN:/

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿