26 Aralık 2010 Pazar

ELVEDA DİYESİM GELMİYOR SANA '' MARRY ME MAE Rİ '' ♥ ÇOK SEVDİM

 ELVEDA ''MİSCHİEVOUS KİSS''  dedikten sonra bayağı üzülmüştüm... Çünkü aramızda çok farklı bir bağ oluşmuştu o diziyle, özelliklede ''OMONİM'' ile...
Bu kadar kısa süre sonra tekrar bi diziye bu kadar bağlanacağımı düşünmemiştim... Ama
''Mary stayed out all night'' ile tekrar o tatlı bekleyişi yaşadım her hafta... Ah zaman geçmek bilmiyor, bide adminler bölüm çıktı haberinin ardından altyazı cıkmasına rağmen diziyi yüklemiyorlar mı!!!! öldüresim geliyor onları!!! :D
 Ahh Kang Moo Kyul !!! Saçlarına bayılıyorum, ipek gibi... bende her banyodan sonra senin gibi yumuşatıcı kullansam benimkilerde öyle olur mu♥?
 Eğer gönülden bağlı olduğum bir oppam olmasaydı , eminim ki Jang gun suk'u seçerdim. Benim için çok özel bir tarzı var, asil  şirin ve neşeli bir kişilik... Saklı yanları olduğunu düşünüyorum kendine bağlayan^_^

Wi Mae Ri'ye gelince başlarda çok çirkin olduğunu düşünmüştüm, ama o kadar şirin ki haraketleri , kendini sevdiriyor... Hele o kat kat giyipde kendine yakıştırdığı şeylere bayılıyorum ^_^



   Byun Jung In YANİ SAYGI DEĞER TEPONNİM ^_^ Ne yalan söyliyim onu çok sevmesemde çok üzülüyorum zavallıcığıma. ama ben kesinlikle mookyul'un araksındayım !!!

Sonuna bakamadığım dizilerden biri çünkü çıktıkca indiriyorum, bu yüzden final de ne olabileceğine dair hiç bir fikrim yok . Ahhh çok merak ediyorum ^_^
   Ama amaa amaaaa bitince çok üzüleceğim T_T Ne komik bir çelişkidir şu kore dizilerimde yaşadığım... Bir an önce son bölüme ulaşmak , ne olacağını görmek istiyorum ama asla bitsin istemiyorum :/

Nomu nomuuuuu nomuu çoha '' marry stayed out all night''♥
Şunlara bakar mısınız nasıl müdür beye git o zengin diyebilirim Mae Ri'ye... İkisi bu kadar yakışırken... Yaaa çok şirinler ^_^

2 yorum:

açelya dedi ki...

bu dizin oldugu sıralarda baska bir dizi izliyordm onun için izleyememiştim şimdi bu diziyi izliyorum üç buçuk günde 13.bölüme geldim gerçekten harika insanın kopamamasıda normal gerçekten müthiş bişey :))

Yeesilmurekkeb dedi ki...

yaaa mischievous kiss e hiç elveda denilirmii yaa:D:Dnayıırrrr

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿