30 Ocak 2011 Pazar

YES !!!! BAD GUY !!! ( nabbeun namja , 나쁜남자 )

  Bugün Bad guy'den bahsedeceğim... Bu diziye secret garden gibi bağlandığımı asla söyleyemem , ama çok sevdim , dizinin olay örgüsüne hayran kaldım ! İşte hep bir kız iki erkek klişesi kore dizilerinin dışında , bir çok ana karakteri olan bir dizi... Gerçekten izlenmesini şiddetle tavsiye ediyorum, özelliklede sabit konulu dizilerinden sıkıldıysanız , oldukça hareketli ve merak duygusunun tavan yaptığı bir dizi! Özellikle ilk 3 bölüm ağzım açık izledim, henüz 11 bölümü bitirdim... Sonunda üzücü şeyler olacağına dair söylentiler var . Dramlarda çöküntüye uğrayan bir insan olarak kendi sonumdan şüpheliyim :) umarım yıkılmam ! depresyona girmem :) Kim nam gil'i pek sevdiğimi söyleyemem ama oyunculuğu gerçekten çok iyi ! Sadece o değil tüm karakterler rollerini çok iyi oynuyorlar... Jung so min dışında! O kızı Playfull kiss dizisinde oldukça sevmiştim , ama bu dizide oyunculuğunu çok yapmacık buldum sinirlerim bozuluyor onu izlerken !!!
 
   Ve tabiiki dizinin Ost'una değinmeden geçemeyeceğim , en sevdiğim şarkısı ''Jung Yeop - 가시꽃 - Thorn Flower''... Gerçekten çok güzel ! Ben çok seviyorum...


Ve Bad Guy'dan bir kaç resim !!!!!!!!
 

4 yorum:

~kendisi dedi ki...

Öncelikle bloğunu bu kadar geç fark ettiğim için çok üzüldüm :( İzleyicilerim arasında görmüştüm seni ama bloğuna yönlendiren bağlantı yoktu. Bloğun olduğunu bilmiyordum yani, bir ses etseydin ya :) Hayırlı olsun çok sevimli bir blog olmuş. Özellikle de yazı fontuna bayıldım!

Bad Guy benim de arşivimde olup hala izleyemediğim dizilerden. İzlemek istediğim dizileri yarıyıl tatiline saklamıştım büyük hevesle ama tatil bitmek üzere bense tek dizi bitirebildim :( (O bile daha bitmedi, son 3 bölüm) Bad Guy'ın sonunun hayal kırıklığı olduğu söyleniyor evet, bakalım izleyince öğreneceğiz.

TUĞBA dedi ki...

Kendisi? sen sarangnideki kendisi ile aynı kısı olmalısın :) ben de cindrella :):):):) mannaso pankabsoyo ^^
Blogumu beğenmene çok sevindim :) teşekkür ederim :)
Bay guyin son bölümünü az önce bitirmiş bulunuyorum, ne yalan söyleyeyim keşke öyle bitmeseydi! ama dizi baştan sona cozulmesı gereken olaylar orgusu ıle dolu , kesınlıkle ızlemenı tavsıye ederım:)
not= Hımm bu da yeni bloğum ^^
http://cindrellaninkarkuresi.blogspot.com/

~kendisi dedi ki...

Evet ta kendisiyim :P Diğer bloğunu da görmüştüm ama Kore'den bağımsız şeyler yazdığın bloğun gibi geldiği için okumamıştım yazıları. Sarangni'deki cindrella olduğunu öğrenmek büyük bir sürpriz oldu yani :)

Bad Guy'ı indirdiğim için mutlaka bir gün izleyeceğim ama ne zaman vakit gelir hiç bilmiyorum :(

Da du mannaso pankabsoyo :) Takipte olacağım, da kanda :)

ferya dedi ki...

geçen yaz tatilinde izledigim ama kendi blogumda hala fırsat bulupta yazamadıgım oppamın dizisi :D ne dizydi ya yine kötü son. bu koreli senaristler niye her dizi sonunda kim nam gili öldürüyo bu adam niye hiç bir dizi sonunda mutlu olamamıyo hala anlamadım gitti .blogunu yeni keşfetttim ve hemen takip listeme alıyorum yazın için tşşkürler ellrine saglık :)

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿