30 Temmuz 2015 Perşembe

Bu sıralar...

Ahh ben ahh. Ne boş vakitlerim vardı yazar yazar dururdum, İnsan büyüdükçe hayat telaşıda artıyor. Neyse bu arada geçenlerde Ümraniyede açılan Kore markete gidip dokk aldım donmuş. Bi güzel pişirdim dokkbokkimi. Yolu düşenlere tavsiye ederim. Tamam tamam bi ara  tarif de vereceğim merak etmeyin ^_^ Bu aralar napıyorum... Warm and cozy dizisini bitirmek üzereyim bi yandan da Mask'a başladım. Çok övmüşlerdi ama şimdilik 3 bölümdeyim o kadarda heyecanlı gitmiyor nedense. Neyse bitince göreceğiz.Benim 2014-2015 favorilerim şimdilik bi kaç kesit vereyim,

Bu senenin favori şarkısı benim için;

Kim Tae Woo - Only You (너 하나만) FMV (My Lovely Girl OST ) her ne kadar diziyi o kdar tutmasamda şarkı favorim. Hatta telefon zilim ve hatta bildiniz blogumda çalan şarkı :)



Bu senenin favori dizisi benim için;
TABİİSİ HEALER !!! 
Türü romantik aksiyon gizemdi.  Başrol oğlanımız Ji Chang Wuk , ki ben ilk kez izledim bu oğlancığı , ama 100 üstünden 100 verdim. umarım yeni dizilerde bolca görürüz. Ona eşlik eden ise hepinizin çok iyi tanıdığı Sungkyungkwan scandal ve City hunter baş rol oyuncularından Park min Young. Evet bence ikisi  çok hoş bi çift olmuştu, Acaba bizim Minho oğlan kıskanmış mıdır? Hahaha bu arada noldu onlar yaa ayrılmadılar mı hala? Bilen söylesin:D Bu arada  çoğu blogda Park min young'un bu son haline ağıt yakanlar olmuş, neden ama yaa bence hala çok şeker bu kızçe. Kısacası hayla izlenemeyn varsa acele etsin ^_^ Öpüldünüz









0 yorum:

Yorum Gönder

WRİTE A COMMENT ! :) SÖYLE ! :)✿✿✿